Alueosastojen jäsenasiat

OPH-eläkeläiset ry:n jäsenrekisterisovellus helpottaa alueosastojen toimintaa ja poistaa erilaisten manuaalisten ylläpidettävien listojen käytön.

Alueosasto voi jäsenrekisterillä hallita oman osastonsa jäsentietoja saaden rekisteristä myös erilaisia raportteja, lähettää sähköpostia omille jäsenilleen, seurata jäsenmaksun maksaneita ym.

Alla olevasta linkistä aukeaa Sense-jäsenrekisterin käyttöohje. Oheisesta linkistä aukeaa käyttöohjetta täydentävä lisäohjeistus, joka tehtiin koulutustilaisuuden 15.5.2023 jälkeen!

Jotta alueosastossa voidaan käyttää OPH-eläkeläiset ry:n jäsenrekisteriä, pitää alueosaston toimittaa pääkäyttäjälle valtuuttamiensa käyttöoikeuksien saajien yhteystiedot lomake.

Kun käyttösopimus on palautunut, niin siinä nimetyille henkilöille lähetetään käyttäjätunnukset ja salasana.

Usein kysyttyjä asioita ja vinkkejä

Tähän olemme keränneet usein kysyttyjen asioiden kysymykset ja vastaukset. Jos jokin mättää, niin tutki onko jo joku toinen törmännyt mahdollisesti samanlaiseen asiaan.

Lisäksi olemme laittaneet vinkkejä helpottamaan jäsenrekisterin hoitoa. Näitä lisäämme sitä mukaan, kun havaitsemme jonkin uuden toimintatavan!

Oheisesta linkistä pääset kysymysten ja vastausten sekä vinkkien pariin!